News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازدید حضرت آیت الله صفایی بوشهری از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز شنبه در چهارمین روز از سال 1397، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی نیلوفران آبی شهر بوشهر، ضمن بازدید و تبریک سال جدید، دیداری صمیمانه با معلولان این مرکز داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان این بازدید در صحبت کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: امروز خداوند توفیق داد که در مرکز نگهداری معلولان ذهنی حضور پیدا کنم و هم بازدید و عیادتی از این معلولان داشته باشم و عید را به آنها تبریک عرض کنم و هم از پرستاران عزیزی که از این معلولان نگهداری می کنند تشکر و قدردانی کنم.

آیت الله صفایی بوشهری ضمن تأکید بر کمک به این عزیزان، افزود: از همه مردم عزیز و خیرین تقاضا دارم که به این مراکز سرکشی کنند و به شکرانه سلامتی فرزندان و خانواده‌شان به آنها کمک کنند.

ایشان ادامه داد: وقتی انسان در این مراکز حضور پیدا می کند قدر نعمت سلامتی فرزندان و خانواده خود را می داند به همین جهت شکرانه این نعمت، سرکشی و کمک به این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضور در این مراکز را برای خود توفیق و سعادت دانسته و تصریح نمود: حضور در این مراکز برای انسان یک درس و برای امثال بنده یک وظیفه است.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان گفت: امیدوارم ان شاء الله مردم عزیز ما و فرزندانشان همیشه صحیح و سالم باشند و خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم به این عزیزان کمک کنیم.

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com