News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خرید کالای ایرانی براساس برنامه‌ریزی باید انجام شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) بر استفاده از ماه شعبان برای خودسازی تاکید کرد و اظهار داشت: ماه شعبان دارای فضیلت‌ها و برکاتی مهمی است که باید مسلمانان از این فرصت  خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان  استفاده کنند.

نماینده  ولی فقیه در استان بوشهر به شعار امسال حمایت از کالای ایرانی پرداخت و با بیان اینکه این مهم یکی از سرفصل‌های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: تنها راه نجات اقتصاد بحران زده توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که یکی از موارد مهم آن حمایت از کالای ایرانی و تقویت  تولید باکیفیت محصول ایرانی است.

امام جمعه بوشهر حمایت از کالای ایرانی را به معنی حمایت از مدیریت و برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد:  کشف و استحصال مواد اولیه، برنامه ریزی برای تولید، ارتقای سطح کیفیت، تولید انبوه، مناسب با نیاز مصرف و گردش اقتصادی پول  در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی گفت: مهم‌ترین بخش ازحمایت کالای ایرانی مصرف مردم و توجه به خرید کالای ایرانی است که براساس دانش و برنامه‌ریزی باید انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه  خرید کالای ایرانی سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌شود، تاکید کرد:  در صورت بی‌توجهی به خرید کالای ایرانی اقتصاد جامعه دچار بحران می‌شود  چرا که چرخ کارخانه‌ها از کار می‌افتد و پول مملکت به خارج از کشور هدایت می‌شود. 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در فضای عمومی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ارتقای کیفیت کالا و حمایت از منظومه اقتصاد ملی را ترویج دهد.

khabarshora97 1

khabarshora97 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com