News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید با ظرفیت و خلاقیت نخبگان به خود کفایی علمی و سپس مرجعیت علمی برسیم.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای نمایندگی شرکت ارتباط زیر ساخت استان بوشهر، با ابراز خرسندی از تجهیز فضای استان با سیستم های نوین ارتباطی و مطالعاتی، این امر را نشان از تحول نوین در عرصه علم در استان و ایران اسلامی دانستند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري، جهان آینده را بخاطر وسعت ارتباطات به یک دهکده کوچک تشبیه نمودند و بیان داشتند: تجهیز استان بوشهر به سیستم های اطلاعاتی و مطالعاتی آغاز استفاده از تکنولوژی ارتباط است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: ایران اسلامی با نگاه مقام معظم رهبری باید در عرصه زیر ساخت های ارتباطی و مطالعاتی فوق روز عمل کند و با قابلیت و ظرفیت نخبگان و خلاقیتی که از خود نشان می دهند به خودکفایی علمی، تولید علم و سپس به مرجعیت علمی برسد.
ایشان در ادامه سخنان خود از استان بوشهر به عنوان پیشانی صنعت و علم و فنآوری ایران نام بردند و تصریح نمودند: استان بوشهر نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد لذا باید کوشید و با مبانی دانش بنیان طراحی های علمی، فضایی فراملی برای این استان ترسیم نمائید.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري با اشاره به اینکه شعار مجموعه زیر ساختی کشور، سرعت و امنیت با مبانی دانش بنیان است خواستار توسعه استان بوشهر در عرصه زیر ساخت، صنعت و تجارت در فضای ملی و حداقل همپای جهانی شدند.
ایشان در پایان بیانات خود از تأسیس مرکز هوا و فضای ایران در استان بوشهر در آینده نزدیک خبر دادند و خواستار تحولات نرم افزاری و سخت افزاری همراه با طراحی های دانش بنیان شدند.
 

 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com