News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مدیریت کارآمد، برنامه ریزی دقیق و تدبیر، لازمه موفقیت ستاد دیه می باشد.

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد دیه استان بوشهر با ایشان، با ابراز خرسندی از پیشرفت ستاد دیه استان در مدیریت برنامه ریزی اجتماعی و مالی و آزاد سازی زندانیان فرمودند: اگر دارای مدیریت کارآمد، برنامه ریزی دقیق و تدبیر کافی باشید قطعاً در امور ستاد دیه موفق خواهید بود.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین عامل پیشرفت کنونی ستاد دیه را اتاق فکر این ستاد دانسته و افزودند: دادگستری استان و نهاد های مرتبط، نقشه جامع قضایی کشور را که از لازمه های قوه قضائیه ایران اسلامی می باشد طراحی کنند تا جرایم روند رو به کاهش طی کند.
ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اکثر زندانیان استان، بدهکاران چک و مهریه می باشند خواهان رسیدگی و تصحیح قوانین در این امور شدند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه جهت کم شدن زندانیان به فرهنگ سازی نیاز داریم، بیان داشتند: تمامی نهاد های مرتبط با نهادهای قضایی با همکاری جغرافیای جرایم را کاهش داده و با رفع آسیب ها، به فرهنگ سازی در این زمینه در جامعه بپردازند.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: با بکارگیری توانمندی های استان بوشهر در زمینه اشتغال، توسعه فرهنگ دینی و معنوی و گسترش تفریحات سالم، زمینه را برای ایجاد جرم پایین بیاوریم.
  


 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com