News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید نقشه جامع تأمین دانش بنیان ، توزیع کار آمد و مصرف بهینه انرژی کشور تدوین گردد .

 

گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیرعامل و کارکنان برق استان، فرمودند: مسئله برق، تنها مسئله روشنایی نیست، بلکه با تمام ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی یک استان در ارتباط است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای شرایط خاص آب و هوایی است و بیش از 70 درصد از زمان سال دارای آب و هوای گرم است، افزودند: تأمین دانش بنیان برق، توزیع کارآمد و مصرف بهینه، سه ضلع مثلثی هستند که در یک جغرافیای خاص باید بر اساس آنها تولید و مصرف برق را تنظیم کرد.
ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: در عرصه برق، نیازمند تهیه نقشه جامع تأمین انرژی برق، اتاق فکر بسیار قوی و تهیه نقشه آمایشی آسیب ها و فرصت ها در استان و حتی ایران هستیم.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: با تدبیر جدی، کار برنامه ریزی و کارشناسی شده، مشکلات برق را رفع و با مدیریت و نظارت جدی این بحران خاتمه یابد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر پرداخت قبوض مردمی به حساب خزانه کشور را نیازمند تجدید نظر دانستند و افزودند: با تقسیط بهای برق مشترکین کم درآمد و مساعدت های ویژه به آنان کمک شود.
ایشان در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: به کمک صدا و سیما و تهیه بروشور و مجلات، در جهت اشاعه فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی و نهادینه کردن آن در میان مردم، تلاش کنید.


 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com