News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سند چشم انداز تعالی دانشگاه را با الگوی اسلامی ایرانی در پیشرفت طراحی و تنظیم کنید.

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مسئول و اعضای بسیج دانشجویی استان، فرمودند: بسیج و دانشگاه دو بالی هستند که اثر آن محبوبیت الهی، و اثرگذاری بالای دینی به معنای عام خودش در سطح جامعه است.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: تنها مسیر الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت ، حرکت براساس دانش بنیانی به رنگ بسیج است.
ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: با نگاه مقام معظم رهبری، دانشجویان متعهد در عرصه تحصیلات دانشگاهی چنان مسلط شوند که در عرصه جنبش نرم افزاری و کرسی های نظریه پردازی صاحب سخن باشند و در فضای خودکفایی و تولید علم و رسیدن به مرجعیت علمی دارای شاخصه های ورود در این عرصه شوند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري ادامه دادند: با حفظ همه ضوابط، باید فضای دانشگاه را به یک فضای فرهنگی دینی تبدیل کنیم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: لازم است در علوم استراتژیک کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی علمی بسیج تشکیل شود.
ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه های ما  از ابتدا ،دارای ساختار غربی بوده اند، فرمودند: با تأکیداتی که مقام معظم رهبری به تحول علوم انسانی دارند باید دانشگاه های خود را با نگاه مقام معظم رهبری با ساختار قرآنی و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) طراحی کنیم.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: با توجه به اینکه در سطح استان، بسیج دانشجویی کمتر شناخته شده است روابط عمومی بسیج دانشجویی بسیار فعال شود و در سطح استان به وسیله صدا و سیما، تهیه بروشور، مجلات و دیگر رسانه‌ها فعالیت های عمومی خود را به معرض دید عموم بگذارد و در برنامه های بیرون از دانشگاه نیز فعال شوند .
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: سند چشم انداز دانشگاه در همه عرصه ها با الگوی اسلامی ایرانی را طراحی و تنظیم کنید.
 




 

 استخراج مطالب و نشر آن با ذکر نام منبع مجاز می باشد

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com