News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نیازمند توانمندی در عرصه تولید سخت افزارها و داروها به ویژه رادیو داروها هستیم.

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ، صبح امروز، مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، مدیران، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌های استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمودند.

 b-j-pezeshkei 4

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه عرصه سلامت یک حوزه بسیار مهم و بنیادین برای جامعه پزشکی است، فرمودند: هم اینک یکی از امور مهم در سطح جهان حوزه سلامت است به همین خاطر مجامع بزرگ جهان در این رابطه اندیشه‌ها و برنامه‌ها دارند و مدیریت می‌کنند.

 

ایشان با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو عنصر مهم در استقرار و حیات جوامع و بستر ساز رشد برای جوامع هستند، افزودند: همانقدر که امنیت مهم است بلکه بیشتر از آن، سلامت مهم است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري جامعه بدون پزشک را جامعه بدون سلامت دانسته و بیان داشتند: سلامت هم اینک در نگاه کلان جهانی، هم حوزه‌ای است برای بهداشت درمان جغرافیای مختلف و هم یک دانش است که روز به روز رشد می‌کند و هم یک صنعت است که هر روز شاهد تحولات بسیار شگرف در عرصه پزشکی هستیم.

 

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هم اکنون حوزه سلامت دستخوش عرصه های سیاسی در نظام بین الملل شده، تصریح نمودند: کشورهای استعمارگر، کشورهای دیگر را از تولیدات پزشکی خود محروم می‌کند و با اعمال تحریم، آن کشور را تحت فشار سیاسی می‌گذارد در حالی که نظام سلامت متعلق به تمام بشریت است.

 

ایشان در ادامه بیانات خود تأکید نمودند: در جغرافیای ایران نیاز داریم که به هر چهار عنصر مهم، تولید منابع انسانی کارآمد در عرصه پزشکی در همه رده ها، توانمندی در عرصه علم و فنآوری پزشکی و خودکفایی و تولید و حتی رسیدن به مرجعیت، توانمندی در عرصه تولید سخت افزارها و داروها به ویژه رادیو داروها و و رسیدن به معرفت بالا در حوزه سیاسی با تمام توان، فرهنگ دینی و  بصیرت دست پیدا کنیم و این سیاست راهبردی کلان پزشکی ایران است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري اظهار داشتند: یکی از مراکز مهم برای معماری این سیاست راهبردی، بسیج جامعه پزشکان است چون می‌تواند با حضور در مراکز آموزشی، منابع انسانی قوی تولید کند و در عرصه‌های توانمندی در عرصه خودکفایی و تولید، علم و فنآوری و ایجاد و ارتقاء سطح بصیرت و معرفت بسیار ثمربخش و حضور قوی داشته باشد.

 

 b-j-pezeshkei 1

b-j-pezeshkei 2

b-j-pezeshkei 3

b-j-pezeshkei 4

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com