News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

زیرساخت‌های ورزشی استان تقویت شود / شهرک مدیریت ورزشی ایجاد شود + تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت ‌الله صفایی بوشهری در نشست با مسئولان ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی بر حسب شرایط زیستی یک ضرورت است، اظهار داشتند: مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر باید در حوزه زیرساختهای ورزشی این استان برنامهریزی و تلاش کنند.

 

ایشان با بیان اینکه ورزش علم سازی جامعه است، تصریح نمودند: ورزش علم سازی جامعه است و ورزشکاران بخش عظیمی از سالم‌ترین افراد جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه زیرساختهای ورزشی استان بوشهر ضعیف است، افزودند: باید روی زیرساختهای ورزش همگانی استان و فرهنگ سازی در تمام سنین تلاش شود.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به برنامههای ورزشی در استان، بیان داشتند: با توجه به شرایط جدید در استفاده زیاد از وسائل نقلیه و سیستمهای الکترونیکی باید به مقوله ورزش در استان بوشهر توجه بیشتری شود.

 

ایشان با تاکید بر راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران، فرمودند: ایجاد شهرک مدیریت ورزشی به صورت استاندارد در استان بوشهر امری ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به ورزش بانوان استان بوشهر، خاطر نشان کردند: ایجاد مجتمع جامع ورزش بانوان و توسعه سالنهای اختصاصی برای هر رشته باید در اولویت برنامههای اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار داشته باشد.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت راه اندازی تعاونی مسکن ورزشکاران، تصریح کردند: برای حمایت از ورزشکاران استان بوشهر تعاونی مسکن برای این قشر راهاندازی شود.

 

ایشان با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در استان بوشهر، بیان داشتند: برای پیشرفت ورزشهای همگانی برای تمام سنین برنامهریزی شود و توجه نونهالان به ورزش باید پایهریزی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از ورزشکاران، افزودند: با توجه به اهمیت ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی، تمام مراکز صنعتی استان بوشهر باید دارای پیوست ورزشی شوند تا در راستای توسعه حمایت از ورزشکاران و زیرساخت‌های ورزشی تلاش شود.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تاکید کردند: وزارت نفت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و علم و فناوری باید در ورزش غیر حرفه‌ای ورود کنند.

 

ایشان با تاکید بر توسعه ورزش‌های دریایی در استان بوشهر، تصریح نمودند: استان بوشهر دارای استعدادهای زیادی در ورزش‌های آبی است که با توجه به اینکه این استان دارای ساحل طولانی است باید رشتههای آبی ارتقا یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر با ورزش در ارتباط هستند، افزودند: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 80 درصد مردم استان بوشهر با ورزش سروکار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com