News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آمریکا و همپیمانانش به دنبال متلاشی کردن ساختار انقلاب از درون هستند

namaze2225به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌ الله صفایی‌ بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در مورد برجام، اظهار داشتند: بر دولت واجب است تمام نکات مطرح شده از سوی رهبر انقلاب را مراعات و اجرایی کنند.

 

ایشان افزودند‌: آمریکا و کشورهای متخاصم در شرایط کنونی به دنبال اجرای پروژه نفوذ و براندازی فوق‌نرم در ایران هستند.

 

خطیب جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: آمریکا و همپیمانانش در این موافقتنامه به دنبال ایجاد روزنه‌های نفوذ هستند تا ساختار این نظام دارای شکست‌هایی شود و انقلاب را از درون متلاشی کنند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمودند: مقام معظم رهبری با این نامه ضعف‌های برجام را تذکر دادند و هم دستورالعمل صادر کردند و دولت و مجلس باید نکات مطرح شده از سوی رهبر انقلاب را مواظبت کرده و اجرایی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: آمریکا بداند مردم ایران در مکتب حضرت عباس (ع) رشد کرده‌اند و این مردم و انقلاب نفوذ‌ ناپذیرند و شکست آمریکا، آل‌سعود و انگلیس نیز نزدیک است.

 

خطیب جمعه بوشهر فرمودند: همانند صحنه کربلا هر کس از ولایت تخطی کند حکم آنان حکم کسانی است که عباس را تنها گذاشتند.

 

ایشان اظهار داشتند: مسئولان و خواص نظام بدانند کسانی که حسین را تنها گذاشتند عوام نبودند بلکه شخصیت‌های مهم کوفه بودند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری بیان داشتند: تنها راه صحیح در جهان اسلام، ولایتمداری است و تخطی از ولایتمداری گناه بزرگی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور شد: حضرت عباس (ع) نماز وفاداری و عهد و پیمان الهی است و تاسوعا مدرسه ولایتمداری و وفای به ولایت است.

 

ایشان ادامه دادند: زندگی حضرت عباس (ع) یک مدرسه عرشی، ولایتمداری و وفاداری به دین و عبودیت و ولایت است.

 

خطیب جمعه بوشهر اظهار داشتند:‌ در شرایط کنونی شمرها و عمربن‌سعدها بسیار شده‌اند و در مقابل این انقلاب قرار گرفته‌اند و همگان باید با الگوگیری از حضرت عباس (ع) از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حریم ولایت دفاع کنند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خون عباس (ع) فریاد ولایتمداری است، تأکید کردند: باید همگان این مکتب و سیره را الگوی خود قرار دهند و به ویژه شخصیت‌های سیاسی به این مهم توجه داشته باشند.

 

ایشان در پایان افزودند: اگر فرامین رهبر معظم انقلاب مراعات نشود امان‌نامه شمرها در شرایط کنونی پذیرفته شده و این کار تخطی از راه حضرت عباس (ع) است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com