News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مراکز صنعتی استان به وظیفه خود در قبال ورزش عمل نکردند / مسئولان از ورزش استان حمایت کنند + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جمعی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان و رؤسای هیئت های ورزشی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن تشکر از زحمات مسئولین اداره‌ی ورزش و جوانان، گفتند: ورزش در استان بوشهر از دیرباز جایگاه ویژه ای داشته و در حال حاضر نیز درصد بالایی از هم استانی های ما به شکل های مختلف، جزیی از خانواده ورزش هستند.

ایشان اظهار داشتند: ظرفیت، استعداد و قابلیت های ورزشی خوبی در استان وجود دارد و این فرصت خوبی جهت جلوگیری از بحران زیستی است زیرا ورزش مکمل سلامت است.khabar20895 1

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه ورزش استانی مطرح است، ابراز داشتند: استان بوشهر در حوزه ورزش و رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال، دو و میدانی، کشتی، ژیمناستیک، وزنه برداری و... از استان های مطرح کشور است.

ایشان اذعان داشتند: با توجه به استعدادهای ورزشی استان، چند کار مهم از جمله تهیه زیرساخت ها، توسعه علم ورزشی و فنی، ترویج فرهنگ و منش ورزشکاری و مدیریت اقتصاد باید در حوزه ورزش صورت بگیرد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری افزودند: مربیان ورزش باید درحوزه ی آموزش در رشته تخصصی خود با علم روز پیشروی کنند تا شرایط پیشرفت در رشته های مختلف ورزشی و رده های سنی مختلف فراهم شود.

ایشان ترویج فرهنگ مناسب در بین ورزشکاران را دارای اهمیت بالایی عنوان نموده و تاکید کردند: اخلاق، ادب، تمدن و فرهنگ مناسب از منش های خوب ورزشکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در همین رابطه ادامه دادند: می توان جهت افزایش فرهنگ و منش ورزشکاری، هیات های مذهبی با همکاری ورزشکاران تشکیل شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه از مسولین استان که ظرفیت های خوبی در اختیارشان است گله دارم، عنوان کردند: مدیریت اقتصاد در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و با وجود ظرفیت های بزرگ و تأثیرگذار در استان همچون نفت، گاز، شیلات، نیروگاه، بنادر و کارخانه ها، من از مسئولین گله دارم زیرا آنها تمایلی به حمایت از ورزش استان ندارند.

ایشان اظهار داشتند: مراکز صنعتی استان به وظیفه خود در قبال ورزش عمل نکردند و اگر حمایت های لازم صورت نگیرد دچار بحران زیستی در استان می شویم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با بیان اینکه باید به پیشکسوتان حوزه ورزش توجه شود، خاطرنشان کردند: دیدار با پیشکسوتان حوزه ورزش و حمایت روحی و معنوی از آنها موجب می شود احساس غریبی و فراموش شدن نکنند.

khabar20895 1

khabar20895 2

khabar20895 3

khabar20895 4

khabar20895 5

khabar20895 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com