مهمترین خبرها

[توقف]
News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ايران اسلامي بايد در عرصه سياست با نگاه رهبر معظم انقلاب ،تحول آفرين باشد.

دیدار سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با حضرت آیت الله صفائی بوشهری

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار آقای مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران فرمودند: استان بوشهر در عرصه سياست يكي از مهمترين استان هاست.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: وزارت امور خارجه نماد دانش هر كشور در عرصه سياست است.
ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: وزارت امور خارجه نماد اقتدار سياستي يك كشور است كه مي توان آن را پنجره شناخت كشور از نگاه سياسي دانست.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه با بررسي تاريخي وزارتخانه هاي خارجي در كشورها عنوان نمودند: رويکرد تاريخي وزارت خارجه در تمامي كشورها به عنوان يك مرز بين دولت و جهان خارج بوده ولي با سياستي كه در پيش گرفته وزارت امور خارجه به نوعي پل ارتباطي بين سياست مردم و سياست دولت با جهان خارج است.
خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به تحولات اخير در منطقه بيان داشتند: در سياست بين الملل در شرايط ويژه هستيم و بايد با مديريت سياسي اسلامي ،مديريت سياست در منطقه را به دست بگيريم.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بيان اينكه سياست سلطه به دنبال مصادره كردن داشته ها و يافته ها است،سياست سلطه را به يك گويي و ارابه اي از برف تشبيه نمودند كه روز به روز با سلطه گري و فتنه انگيزي بزرگتر مي شود.
در اين راستا افزودند: ارابه و گوي بزرگ از برف سلطه طلبان  با خورشيد اتقلاب اسلامي ايران برخورد كرده است كه با بيداري اسلامي در منطقه با هدايت هاي رهبر معظم انقلاب در حال آب شدن است.
ایشان سياست آمريكا و صهيونيسم را بر اساس سياست اقتصادي دانستند و با بيان اينكه آمريكا و صهيونيسم پشتوانه انديشه و معرفتي ندارند زمان از بين رفتن سلطه طلبي اين مستكبران را طولاني تر از ديگر سلطه گران دانستند و افزودند: بايد با تابش بيداري در جهان دانش پژوهي مردم ،مديريت سياسي اسلامي و ايجاد انديشه هاي نو و سياسي جهان سلطه را از بين برد.
ايشان همچنين ،از بين بردن تمام آكادمي های سياسي و اتاق فكر هاي سياسي سلطه گران را نيازمند شكوفايي و نوآوري سياست در جهان با نگاه دين ،دانش،ولايتمداري همراه با مديريت كارآمد در حوزه نرم افزار و سخت افزار دانستند.
امام جمعه بوشهر ،به انقلاب هاي اخير كشورهاي اسلامي در منطقه اشاره نموده و فرمودند بايد در عرصه مديريت اسلامي كشورهايي كه انقلاب كرده اند ، انديشه شود.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري سياست در جهان را نيازمند تحول عظيم بر مبناي اسلام خواهي ،ولايت مداري،ايجاد مراكز جديد مديريت سياسي با رويكرد جديد و فضاي جديد تحول آفرين با فضايي ديني دانستند.
ایشان با بيان اينكه اولين دستگاه ديپلماسي اسلامي را پيامبر در مدينه تاسيس نمود افزودند: ايران اسلامي بايد در عرصه سياست با نگاه رهبر معظم انقلاب كه سالها از زمان جلوتر است تحول آفرين باشد.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاكيد بر اينكه جهان در حال تهاجم سياسي عليه ايران است افزودند: افسران و سربازان دفاع مقدس سياسي بايد در جنگ سياست بتوانند هم دفاع مقدس سياسي و هم مديريت جهاني سياست و تحول آفرين در اين عرصه باشند.
خطیب نماز جمعه بوشهر افزودند: با ارائه معرفت سياست اسلامي و ولايي و تحولات نوين جهان ، آينده را به سمت جهان سياست اسلامي و جهاني خدايي سوق دهيم.
امام جمعه بوشهر با اشاره به انتخابات افزودند: يكي از مولفه هاي سياسي، حضور جدي مردم در حمايت از رويكردهاي نظام است.
ایشان در بخش ديگر با تاكيد بر ولايت مداري و آموزش عمومي سياسي مردم، بر وحدت در سايه ولايت نيز تاكيد نمودند و خواستار برنامه هاي مدون در توانمند سازي سياسي نظام در حوزه عمومي جهت دفع تهاجمات سياسي در همه برهه هاي زماني و نه فقط زمان تهديد شدند.
نماینده رهبری در بوشهر در پايان خواستار تصحيح انديشه هاي سياسي خواص و قدرت بخشي به سياست ولايتمداري، هم از درون نظام و هم از بيرون نظام شدند و فرمودند: بايد با گسترش معرفت ديني بر مبناي ولايتمداري در حوزه سياست فضاي فتنه را قبل از ايجاد خنثي كنيد.

 

استخراج مطالب و نشر آن تنها با ذکر نام منبع درج خبر مجاز مي باشد...
 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com