مهمترین خبرها

: Покупка квартиры в ипотеку. Как взять в ипотеку квартиру быстро. Квартира в ипотеку от застройщика. Снять квартиру длительно без посредников. Быстро снять квартиру без посредников недорого. Снять квартиру посуточно без посредников. Сделать теплый пол своими руками. Как сделать теплый пол электрический своими руками. Инфракрасный теплый пол своими руками.
Ремонт компьютера своими руками. Как взять кредит малому бизнесу без поручителей. Помощь малому бизнесу кредиты. Новые серверы world of warcraft. Все популярные серверы world of warcraft. Играть бесплатно в world of warcraft. Чертежи фрезерного станка по дереву. Качественные чертежи самодельных фрезерных станков. Чертеж фрезерного станка. Оценка стоимости недвижимости. Узнать рыночная оценка недвижимости. Оценка рыночной стоимости недвижимости. Хороший ремонт компьютеров срочно. Ремонт компьютеров на дому. Кредит на развитие малого бизнеса.

راکتورهای هسته ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود + تصاویر

فیلم | بیانات آیت الله صفایی بوشهری در برنامه سمت خدا در 02 اردیبهشت 1403

علم در اسارت سرمایه و امپریالیزم و نظام استکباری است + تصاویر

News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ساخت سازه های بیمارستانی و درمانگاهی پیشرفته از آثار مدیریت کارآمد می باشد.

افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، در آئینی با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری، رحیمی معاون اول رئیس جمهور، خانم دستجردی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی، بیمارستان 200 تختخوابی "شهدای خلیج فارس" که از مصوبات دور نخست سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر می‌باشد، افتتاح گردید.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان یکی از مقولات استراتژیک در مباحث توسعه و پیشرفت در مراکز علمی جهان است، فرمودند: بدون شک اگر حوزه بهداشت در یک جغرافیا دچار مشکلات بوده و براساس دانش و برنامه‌ریزی‌های دانایی محور و نگاه فوق روز طراحی، مدیریت و نظارت نشود آن جغرافیا دچار چالش‌های جدی در حوزه پیشرفت و توسعه خواهد شد.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به تاریخ والای پزشکی ایران و اسلام بیان داشتند: جهان در شرایط فعلی انحصار و آپارتاید علمی را دنبال می‌کند و اگر ما بخواهیم در این عرصه مقاومت کرده به مرز خودکفایی برسیم و در نهایت به عنوان تولیدکننده و مرجعیت علمی مطرح باشیم باید با یک نگاه فوق روز به حوزه بهداشت و درمان بنگریم.
ایشان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر حوزه بهداشت و درمان از آغاز انقلاب تاکنون خودکفایی در تولید دارو منابع انسانی کارامد توسعه زیرساخت‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین، تولید نرم‌افزارهای استاندارد و ساخت‌ سازه های قوی و مناسب برای درمان را از جمله آثار این پیشرفت دانستند.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري افزودند: ما باید بتوانیم با مدیریت در عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان منطبق با موازین دقیق برنامه‌ریزی آمایشی نقشه جامعه سلامت را در کلان ایران بومی سازی کرده و در عرصه بهداشت و درمان به مدیریت کارآمد دست پیدا کنیم.
ایشان ساخت سازه‌های بیمارستانی و درمانگاهی پیشرفته را یکی از آثار مهم مدیریت کارآمد خواندند و اظهار داشتند: ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان به مرجعیت و الگو شدن دست پیدا کنیم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان بوشهر اشاره کردند و فرمودند: استان بوشهر می‌تواند نماد پیشرفت بر مبنای دانش بنیانی و عدالت در تمامی عرصه‌ها در افق بین‌المللی باشد.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود خاطر نشان نمودند: نیاز است که مسئولین نظام برای رساندن استان بوشهر به جایگاه شایسته خود با یک نگاه ویژه و افق مشخص تمام تلاش خود را به کار بندند.













 

استخراج مطالب و نشر آن تنها با ذکر نام منبع درج خبر مجاز مي باشد...

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com