مهمترین خبرها

[توقف]
News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری

دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری

 

 به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیداری که مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولین بسیج دانش آموزی و تعدادی از دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی با ایشان داشتند، با بیان اینکه علم در اسلام به عنوان یک ارزش تلقی می شود، فرمودند: جامعه اسلامی می‌تواند با علم و دانش به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کند لذا اگر علم نباشد جامعه اسلامی به بحران کشیده خواهد شد.
نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: علم زمانی ارزشمند است که در بستر فرهنگ دینی قرار بگیرد.
ایشان در ادامه سخنان خود علم، فرهنگ و مجاهدت در راه نظام اسلامی را به عنوان یک مثلث دانستند که بسیج دانش آموزی وظیفه پاسداری و مراقبت از آن را بر عهده دارد.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري استراتژی کلان و سیاست راهبردی بسیج دانش آموزی را رشد در زمینه فرهنگ دینی، جدیّت و زمینه سازی در تحصیل و تولید علم، استقلال و رسیدن به مرجعیت علمی، مجاهدت در راه استقرار و اقتدار نظام در سایه ولایت و ولایتمداری برشمردند.
ایشان با بیان اینکه کار بسیج دانش آموزی یک کار زیربنایی و ساختار سازی منابع انسانی است، اظهار داشتند: این کار تأثیر بسیار زیادی در نظام سازی برای دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه به مسئولین بسیج دانش آموزی توصیه نمودند که در کارشان جدیّت و پشتکار و برنامه‌ریزی پویا داشته باشند و به جای پرداختن به کمیّت‌ها، افزایش کیفیت‌ها را دنبال کنند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در سنین کم دارای روحیه ای پرنشاط و انرژیک هستند و تحرّک و جنب و جوش زیادی دارند، افزودند: سعی کنید با در نظر گرفتن این روحیه و برنامه ریزی در این جهت، مسائل علمی، اخلاقی و کاری خود را در این فضا به آن‌ها آموزش دهید.
حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود داشتن ارتباط تنگاتنگ با خانواده‌ها و معلمین دانش آموزان را امری ضروری دانسته و خاطر نشان نمودند: موفقیت و ثمردهی فعالیت‌های سازمان بسیج دانش آموزی در گرو رعایت این اصل مهم خواهد بود.
 
 
 

استخراج مطالب و نشر آن تنها با ذکر نام منبع درج خبر مجاز مي باشد...

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه

اوقات شرعی

تألیفات و مقالات

web Design:sirafdp.com